aleexandriisshh - mitt liv i text o bild

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Hellooo People

Av Alexandra - 15 november 2010 22:34

Shhaaaa alla

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera mig men sånt e livet

Helgen va rätt okej =) på Lördagen va jag bara hemma o titta på mirrors på Söndagen åkte vi till Farmor för att fira Farsdag =)

Idag va det skola igen

Kul ?? NOOOOOT liksom -.-

Nu sitter jag här o e inte minsta trött så ska väl sitta här en stund till

Sen kolla lite på film o försöka sova

Ska upp typ 6 imon

Paaaalllaaa liksom

Har inte mkt mer o skriva så byee folket

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 19 december 2010 09:00

Då väcktes man vid halv 9 idag av lilla Nova ;( o nu kan man inte somna om ;( Jaja imon e det skola o på tisdag avslutning ;D yey så skönt med jullov ;) Hoppas ngt trevligt händer då ;) hihi Fixat ny header ;) tycks?? Hehe det e min nya heade...

Av Alexandra - 15 december 2010 21:33

Vet inte ska kanske sluta blogga här o bara ha min andra på blogg.se Jag vet inte än ...Ska först fixa designen... Ngn som kan göra designer elr vet ngn som gör så får ni jättegärna säga till Skulle bli jätteglad då   Om ngn undrar vad den he...

Av Alexandra - 10 december 2010 23:39


Jay vann =) heja inte direkt på ngn båda var bra på olika sätt Idol 2010 är avklarat =) Sen nu snart e det melodifestivalen o sen bliret väl det o sen det o sen det Bla Bla Bla Hela tiden ngt nytt heheh =) men det gör inte mig så mkt =P O s...

...

Av Alexandra - 9 december 2010 15:19


Hej hej igen E hemma sj just nu elr sj o sj har ju hundarna o katten Nova ligger o sover breve mig   Hon ser jättegullig ut       Hihi sååå söööt   Så nu väntar man bara på att mamma ska komma hem o sen Max Så ska jag äta sen blir d...

???

Av Alexandra - 9 december 2010 07:02

Hej bloggläsare Idag ska jag hem te pappa Har vatt sjuk hela veckan elr e sjuk fortfarande Ingen skola för mig inte tror jag =/ Jaja Vet inte om jag ska byta te blogg.se Vad tkr ni?? Problemet e bara att jag inte har en design Om ngn ...

Min Presentation


♥Alexandra♥
My life
My rules

Veckoomröstningen

Vilken hund e sötast?
 Tax
 Schäffer
 Rottweiler
 Dansk-Svensk gårdshund
 Chihuahua
 Yorkshireterrier
 Golden Retriever
 Jack Russel
 Pudel
 Kinesisk Nakenhund
 Chow Chow
 Siberian Husky
 Amstaff
 Bulldog
 Mopp
 Cocker Spaniel
 Labrador
 Dvärgpinscher
 Shih Tzu
 Annan

Fråga en fråga =D

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

De senast inläggen av Alexandra

Min lilla söta kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Letar du efter ngt speciellt?? Sök vetja

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards