aleexandriisshh - mitt liv i text o bild

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Alexandra - 8 november 2010 11:18

Godmorgon allihopa

Jaha då skulle man till skolan egentligen idag

Men nej så blev det inte

Mamma väckte mig inatt för jag glömde stänga av datan o då sa hon att jag va asvarm typ

Jaa då hade jag feber ='(

Har fortfarande det o jätteont i halsen

Så blir ingen skola för mig imon heller

Hoppas jag kmr i veckan ngn gång iaf

Men men sånt e livet

Igår såg man sex and the city 2 o terror på elmstreet den nyaste

Rkt bra filmer faktiskt

Ni borde se dom =)


Har inte mkt mer o skriva just nu


Puss

Min Presentation


♥Alexandra♥
My life
My rules

Veckoomröstningen

Vilken hund e sötast?
 Tax
 Schäffer
 Rottweiler
 Dansk-Svensk gårdshund
 Chihuahua
 Yorkshireterrier
 Golden Retriever
 Jack Russel
 Pudel
 Kinesisk Nakenhund
 Chow Chow
 Siberian Husky
 Amstaff
 Bulldog
 Mopp
 Cocker Spaniel
 Labrador
 Dvärgpinscher
 Shih Tzu
 Annan

Fråga en fråga =D

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

De senast inläggen av Alexandra

Min lilla söta kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Letar du efter ngt speciellt?? Sök vetja

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards