aleexandriisshh - mitt liv i text o bild

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Alexandra - 5 november 2010 16:09

Usch vill inte ens tänka på att det är sista dagen(förutom Lördag o Söndag)

Idag blev det inget Malmö =(

Så idag har man bara slappat framför datan

Asså vad mörkt det börjar bli nu

Tittade ut innan o trodde klockan va typ 17,18 o så kolla jag på klockan o den va bara 16

Herregud liksom

Imorgon blir det halloween fest o jag blir vampyr då =) heheh

Asså herregud jag vill verkligen inte till skolan

Orkar inte bara

Finns inget värre,men ska bli skönt o träffa kompisarna iaf =)


Har inte mkt mer o skriva så...


Puss

aleexandriisshh

Min Presentation


♥Alexandra♥
My life
My rules

Veckoomröstningen

Vilken hund e sötast?
 Tax
 Schäffer
 Rottweiler
 Dansk-Svensk gårdshund
 Chihuahua
 Yorkshireterrier
 Golden Retriever
 Jack Russel
 Pudel
 Kinesisk Nakenhund
 Chow Chow
 Siberian Husky
 Amstaff
 Bulldog
 Mopp
 Cocker Spaniel
 Labrador
 Dvärgpinscher
 Shih Tzu
 Annan

Fråga en fråga =D

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

De senast inläggen av Alexandra

Min lilla söta kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Letar du efter ngt speciellt?? Sök vetja

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards