aleexandriisshh - mitt liv i text o bild

Alla inlägg under augusti 2010

Av Alexandra - 16 augusti 2010 16:51

Hej alla :) har rosa text ;)

 

Ja nu e jag barnvakt till 2 små skitungar xD

Hehe syrran o brosan

Brosan e där nere o leker o syrran kollar tv

d kan inte bli bättre

o nu kmr mamma o petra hem så nu slipper jag vara barnvakt (Y)

Så nu ska jag förmodligen sitta här

hehe

 

jaja kram på er alla

 

 

oj glömde säga att d bara e 1 vecka kvar på sommarlovet:o

hemskt hemskt hemskt

 

Kramis<3

Av Alexandra - 12 augusti 2010 02:02

Hej har inte skrivit på länge srryyy


Har inte haft tid

Men idag så va vi i anderslöv o kolla på ett hus

Skit fint :)


Sen åkte vi o handla

Ganska tråkigt


När vi kom hem åt vi muffins <3

o sen lagade vi mat

Pastasallad

Skit gott :)

Satt o snacka lite o så sen gick jag ut en sväng :)

Skönt

När jag kom tbx åt jag choklad :) <3

Sen så åt vi räkor <33

Så gott

men kräftor är mkt godare iaf hihihi

sen gick jag upp o kolla film

o nu sitter jag här

tråk tråk XD


Imon kmr jenni o sover här tills på fredag :)

rkt rkt roligt (Y)


Men ska nog gå o lägga mig snart e astrött o klockan e 2

O jag ska upp tidigt imon för ska till malmö klockan 12 typ

o hämta Jenni<33


Jaja godnatt


Puss Puss

Av Alexandra - 7 augusti 2010 12:19

Hej Hej

Kom hem igår, hann inte skriva då

Men nu e jag tbx iaf

Så vi hade rkt roligt

Vi bada,va i falun i falu koppargruva,i orsa björnpark o mkt mer

Jaja vi hade kul iaf


så nu e d bara 2 veckor till skolan börjar typ Ö.ö

Palla egentligen -.-

men men man måste ju tråkigt nog


kul att träffa alla kompisar iaf <3


jaja kram kram på er alla <3

Min Presentation


♥Alexandra♥
My life
My rules

Veckoomröstningen

Vilken hund e sötast?
 Tax
 Schäffer
 Rottweiler
 Dansk-Svensk gårdshund
 Chihuahua
 Yorkshireterrier
 Golden Retriever
 Jack Russel
 Pudel
 Kinesisk Nakenhund
 Chow Chow
 Siberian Husky
 Amstaff
 Bulldog
 Mopp
 Cocker Spaniel
 Labrador
 Dvärgpinscher
 Shih Tzu
 Annan

Fråga en fråga =D

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

De senast inläggen av Alexandra

Min lilla söta kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Letar du efter ngt speciellt?? Sök vetja

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards