aleexandriisshh - mitt liv i text o bild

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Alexandra - 4 november 2010 08:30

Vakna tidigt idag -.-

Kunde inte somna om så satte mig vid datan

Ja igår va man på vellingeblomman

WOW vad massa nya saker man fick,

2 ljuslyktor,1 Ljus med sån spegel man ska sätta den på,1 Blomma,1 Kaktus,2 vaser,1 Tavla

Kanske inte jättemkt så men ändå

Sen åkte vi till Anna o åt lite där o så

Sen åkte vi hem o åt o titta tv

Sen gick man o la sig o nu sitter jag här

Idag vet jag inte vad som händer,slappa förmodligen

Imon blir det nog Malmö o på Lördag e det fest :)


Puss o Kram alla

Min Presentation


♥Alexandra♥
My life
My rules

Veckoomröstningen

Vilken hund e sötast?
 Tax
 Schäffer
 Rottweiler
 Dansk-Svensk gårdshund
 Chihuahua
 Yorkshireterrier
 Golden Retriever
 Jack Russel
 Pudel
 Kinesisk Nakenhund
 Chow Chow
 Siberian Husky
 Amstaff
 Bulldog
 Mopp
 Cocker Spaniel
 Labrador
 Dvärgpinscher
 Shih Tzu
 Annan

Fråga en fråga =D

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

De senast inläggen av Alexandra

Min lilla söta kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Letar du efter ngt speciellt?? Sök vetja

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards