aleexandriisshh - mitt liv i text o bild

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Alexandra - 9 november 2010 22:09

Hej alla söta små bloggläsare

Idag e man fortfarande sjuk =(

Asså hatar det rkt mkt jag svär

Vill till skolan o träffa mina älsklingar Aleksandra o Jennifer

Idag har man bara vatt hemma

Lyssna på låten Cherry Bomb med The Runaways den e bara så bra jag svär

Kanske lite sen med att lyssna på den men jag va liksom inte född när den kom ut o så

Imon så stängs internetet ner för ngn sån konstig sak -.- så störigt jag svär

Så kmr inte kunna blogga då
Om jag inte åker till mamma vilket jag förmodligen ska för jag ska till läkaren på Torsdag ksk om jag fortfarande har ont i halsen =(

Jaja har inte mkt mer o skriva


Kram alla <3

Min Presentation


♥Alexandra♥
My life
My rules

Veckoomröstningen

Vilken hund e sötast?
 Tax
 Schäffer
 Rottweiler
 Dansk-Svensk gårdshund
 Chihuahua
 Yorkshireterrier
 Golden Retriever
 Jack Russel
 Pudel
 Kinesisk Nakenhund
 Chow Chow
 Siberian Husky
 Amstaff
 Bulldog
 Mopp
 Cocker Spaniel
 Labrador
 Dvärgpinscher
 Shih Tzu
 Annan

Fråga en fråga =D

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

De senast inläggen av Alexandra

Min lilla söta kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Letar du efter ngt speciellt?? Sök vetja

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards