aleexandriisshh - mitt liv i text o bild

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Alexandra - 23 september 2010 17:10

  Lite bilder ksk :)Hahhah fluuuum till tusen :D


Hihihih gillar bilden starkt :)





  

Av Alexandra - 23 september 2010 17:07

Idag hände inte så mkt som jag sa

Hade rkt tråkigt


Nu har alla kommit hem elr inte Max o Emil

Men dom kmr väl snart så då ska vi äta tror jag

Vet inte rkt vad d blir

Hehhe


puss o kram<3

Av Alexandra - 23 september 2010 11:36

Hejhej alla igen

Fy på mig att jag inte skrivit (aa)

hehe men ska försöka börja igen

men har inte haft tid imed skolan o sånt

men idag e d studiedag så nu hade jag tråkigt :)

så idag ska man bara sitta hemma o tråkka framför datan

o göra SO:läxan o Läsläxan

rkt boring men jaja


På lördag ska vi på middag hos Rosa

KULKUL :)


O sen e jag rkt jävla förkyld o sånt skit

Så ksk blir hemma imon för att vila upp mig till på Lördag


Nu ska jag nog ta ngt o äta om jag hittar ngt gott (aa) hehe


Ksk göra lite te :)


Puss o Kram alla<3






Min Presentation


♥Alexandra♥
My life
My rules

Veckoomröstningen

Vilken hund e sötast?
 Tax
 Schäffer
 Rottweiler
 Dansk-Svensk gårdshund
 Chihuahua
 Yorkshireterrier
 Golden Retriever
 Jack Russel
 Pudel
 Kinesisk Nakenhund
 Chow Chow
 Siberian Husky
 Amstaff
 Bulldog
 Mopp
 Cocker Spaniel
 Labrador
 Dvärgpinscher
 Shih Tzu
 Annan

Fråga en fråga =D

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

De senast inläggen av Alexandra

Min lilla söta kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Letar du efter ngt speciellt?? Sök vetja

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards